
NIEUWE APP
ALLES WAT JE MOET WETEN
We stappen over naar een nieuwe, gebruiksvriendelijke applicatie.
​
Wanneer gebeurt de overgang?
De overstap naar het nieuwe systeem gebeurt op maandag 28 april & dinsdag 29 april.
Tijdens deze twee dagen is de huidige app tijdelijk niet beschikbaar.
Wat betekent dit concreet?
De huidige app is niet bruikbaar van 28 april om 06:00 tot 29 april om 23:59.
In die periode kan je geen lessen reserveren, annuleren of wijzigingen doen via de app.
Je gegevens, je gemaakte boekingen en beurtenkaarten worden op dat moment veilig overgezet naar het nieuwe systeem. Wij doen het nodige, je hoeft hiervoor niets te doen.
​
Gelieve in deze 48 uur dus geen wijzigingen aan te brengen: deze zullen niet mee migreren naar de nieuwe app.
​
Wat verandert er voor jou?
Vanaf woensdag 30 april werk je met onze nieuwe app. Deze brengt heel wat voordelen met zich mee:
-
Gebruiksvriendelijker ontwerp
-
Snellere navigatie en verwerking
-
Betere opvolging van jouw lessen & beurten
VEELGESTELDE
VRAGEN
Waar kan ik de nieuwe app vinden?
Je zal op 29 april een e-mail ontvangen om je account te activeren en de nieuwe app te installeren.
Gaan mijn gemaakte boekingen verloren?
Nee, alles wordt automatisch overgezet naar de nieuwe app.
​​​
Wat als ik niet meteen kan inloggen?
Geen zorgen! Je kan ons altijd contacteren via mail of social media. We helpen je snel verder.​
​
Wat als ik dringende hulp nodig heb?
Tijdens deze 48 uur zijn we gewoon bereikbaar voor dringende vragen via mail (info@glowstudios.be) of via social media.
Voor niet-dringende zaken vragen we om deze uit te stellen tot wanneer de nieuwe app actief is.